Επιστροφές / Ακυρώσεις
1. Λάθος προϊόν – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του μέσα σε δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Το προϊόν που θα επιστραφεί, πρέπει να φέρει την αρχική του συσκευασία. Διακαίωμα υπαναχώρησης παρέχεται μόνο στα προϊόντα που δεν παράγονται κατά παραγγελία. Μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας, μαζί με τους λόγους που ζητάτε την επιστροφή για να εξετάσουμε το αίτημά σας.

2. Προϊόντα κατόπιν παραγγελίας

Σε προϊόντα που παράγονται κατόπιν παραγγελίας οι επιστροφές δεν είναι αποδεκτές. Τέτοια προϊόντα είναι οι εκτυπώσεις για ταπετσαρίες τοίχων, βιτρινών, πίνακες, κάρτες, έντυπα και λοιπά προϊόντα που παράγονται σε ειδικές διαστάσεις ή και με τα λογότυπα και κείμενα του παραλήπτη.

3. Τοποθέτηση προϊόντων

Σε περίπτωση καταστροφής του προϊόντος κατά την τοποθέτηση, η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη. Ζητήστε βοήθεια από ειδικευμένο τεχνικό για την τοποθέτηση ή επικοινωνήστε μαζί μας για να σας κατευθύνουμε.

4. Λανθασμένη τιμή προϊόντος

Αν από τεχνικό ή ορθογραφικό ή άλλο λόθος η τιμή προϊόντος διαφέρει από τη πραγματική, η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του συγκεκριμένου προϊόντος και την επιστροφή των χρημάτων στο πελάτη για το προϊόν αυτό.

5. Εξυπηρέτηση μετά την αγορά

Αν χρειάζεστε βοήθεια μετά την αγορά κάποιου προϊόντος από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 736672, ή στείλτε μας Email στο sales@qvision.gr